Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 10 januari 2017

Ruimer

Vanmorgen weer hulp M, ze keek haar ogen uit omdat het boven nu echt steeds ruimer wordt. Alle bewaarde karton en andere verpakkingen nu netjes platgevouwen klaar voor de papierinzameling en de overloop is eindelijk overzichtelijk en de voorkamer neemt ook de uiteindelijke  door mij  gewenste vorm
steeds meer aan .
Besloten nog meer zaken weg te doen/verkopen.
Het loopt lekker!
Het huis is weer fris en fruitig en ik hoef alleen maar wat van een glutenvrij pastagerecht op te warmen en de buik is ook gevuld.

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig. Vind het zelf ook fijn als alles netjes opgeruimd is, zo word je huis steeds ruimer en voelen de ruimtes prettig aan.

    BeantwoordenVerwijderen