Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 18 januari 2017

Mooi man

Weer een winters dagje met prachtige rijptaferelen. Alsof de wereld een nieuwe outfit aanheeft en dan nog wel zo'n serene.
De woensdag is vandaag zonder praatmaatje I want die komt morgen, dus de biotas+ andere boodschapjes staat op 1. En verder mag ik het helemaal zelf weten, want geen dringende punten op de to-do-list. Dat zijn altijd erg fijne dagen, meditatief. Er komt weer een schaatsweekend aan, dus zal nadenken over een lekker soepje, wat altijd in de sfeer is en makkelijk even op te warmen.
Vandaag is welkom, zoals de meeste dagen en ik bof er maar weer mee.

2 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijke winterse dag he? Vandaag reed ik langs strand Horst bij Harderwijk en dat was ook zo prachtig, met die berijpte bomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naar de eerste maraton op natuurijs geweest. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen