Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 9 januari 2017

Mooi man


Weer giga genoten van het schaatsfestijn. In de sleeën na afloop zaten 3 nederlandse sporters en een nederlandssprekende Tsjechische. Maar vooral over Sven raak ik niet uitgepraat, naar hem kijken is zien hoe kunst gemaakt wordt. De man weet zo goed wat ie doet en waarom, perfectie ligt op de loer. Een fenomeen dat niet zo makkelijk opgevolgd gaat worden.
 Keek ook naar de BBC docu The last five years over David Bowie
Verder deed ik dus wat klusjes en at gebakken aardappeltjes met salade.
Vredig en vreugdevol dagje.


1 opmerking:

  1. Ja het schaatsen was heerlijk, ik zit er ook weer helemaal in, zo leuk! En Sven ja.. een heerlijke vent!

    BeantwoordenVerwijderen