Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 14 januari 2017

kop en kont

Ja mijn hele lijf in zegenende lavendeldampen en magnesiumzouten ondergedompeld en fitter dan gisteren. Gisteren deed ik dus boodschappen en draaide 3 wasjes. Een gewone bonte en tweemaal bad- en wc-matten.
At een heerlijke boerenkoolstamp waarbij ik de helft van de aardappelen had vervangen door bloemkool. Grote groenten en vitamine C boost, dus.
Nieuwe bel (zelfde merk en nr)besteld en nu ligt de zaterdag voor me, zonder agenda punten dan een afwasje.
Dus duik ik zo in het weekendkrantengebeuren en maak een lekker havermoutje voor ontbijt begeleid door een zalig Clippertheetje. De fruitschaal ligt vol met kaki's en druiven, er kan soep gemaakt worden of sap, denk dat dit een helend weekendje wordt.
Goed voor mijzelf zorgen is een must.

3 opmerkingen:

  1. Hier nog zo'n zaterdag. Een boek ligt klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je weekend met alle heerlijke dingen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanzelfsprekend is goed voor jezelf zorgen een must. Ik vind het altijd leuk om te lezen hou jij geniet van dingen. Een gezellig en fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen