Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 21 januari 2017

Hoeven

Oei wat zakte ik donderdag door mijn hoeven! Een klusjesman overhuis hebben, al is het nog zo'n aardige, sloopt me kennelijk. Het is;praten, aanwijzen, dingen vasthouden, spullen opsnorren en aandragen, zien dat het niet gaat (in dit geval dan) en tussendoor thee zetten en katten in toom houden, deuren weer dicht doen, meedenken. Het is teveel prikkels vooral. Maar gister is de belinstallatie afgerond en het werkt opperbest. Zal me de eerste tijd wel steeds een aap schrikken, want moet wel wennen, maar kan ontspannender leven omdat ik geen bezoek, pakketjes enzovoort meer mis.
Daarna moest ik nog even de stad in voor wat kleinigheden en een kadootje voor maandag verjarende vriendin en kon thuis de  loodzware hoeven daarna hoog houden op de bank.
Vandaag en morgen hoeft er ook niks. Hoera!
Werd wel akelig van het "feestje" in Amerika. Wat een enge nationalistische ideeen heeft deze man.
Maar ik hoef er even niks mee. Ik ga mijn accu proberen tot leven te krijgen, dat is nu voor mij belangrijk.

1 opmerking:

  1. Snap dat dit soort dingen behoorlijk vermoeiend is. Dus pak je rust!
    En de man in Amerika? Ik word echt misselijk van die vent. Moet me een beetje inhouden om het niet steeds hardop te zeggen zelfs..
    Mooi schaatsweekend!

    BeantwoordenVerwijderen