Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 24 januari 2017

Aktie, aktie...

Nu de politieke ontwikkelingen in Amerika, Rusland, Turkije en in grote delen van Europa, Nederland niet uitgesloten, laten zien dat populisme, nationalisme, rascisme, vrouwendiscriminatie, homohaat, rassenhaat en milieuproblematiek ontkennen,  oprukken in een angstaanjagend tempo, kan ik me niet aan de zijlijn stilhouden. Hoewel praktische bezwaren aktief aktievoeren niet mogelijk maken, is dat geen excuus om mijn mond te houden. IKWIL DIT NIET, noch mag het in mijn naam gebeuren.
Er is nog geen grote Internationale Beweging opgestaan, maar diverse organisaties nemen nu al de uitdaging aan. De grote Pussydemonstraties waren een mooi voorbeeld en verdienen alle steun. Ik maak al hier en daar wat donaties, en deel via FB  steunbetuigingen en nieuws over Tegengeluiden.
We mogen dit niet laten gebeuren, dat is een zekerheid die alle kalmerende en afwachtende geluiden moet overstemmen.
Iedereen die het net zo voelt kan wel iets vinden om zijn/haar stem te laten horen.  Gewoon doen.

1 opmerking:

  1. Gelukkig valt er veel te ondertekenen en kunnen mensen die niet meer de straat op gaan, ook meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen