Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 11 december 2016

Mannenbezoek

Het was gisteren weer erg verdacht, er kwamen verschillende mannen zomaar op bezoek........ Ik blijf een ondeugend mens.
Eerst kwam wandelbuum die voor het eerst een tablet had gekocht en hier wegwijs op gemaakt wilde worden. Dat kon en na een uurtje was hij genoeg geïnstrueerd om een lekker experimenteerweekend tegemoet te gaan.
Tussen de middag meldde klusman J zich met een paar potten honing, die zijn Terschellinger Pa zelf geimkerd had. Kadootje en meteen nog even klusoverleg.
In de namiddag verscheen A. de buum van de overleden D, die kennelijk mijn gezelschap op prijs stelt en met wie ik uitgebreid over voeding diskussieerde en  een boek leende. Toen had ik wel even genoeg gehad, totdat de voormalige zwervert zich op Messenger meldde en zeer down bleek te zijn. De moeheid komt eruit denk ik.
Het andere geslacht zoekt me graag op, merk ik. Al zijn dit allemaal vriendschappelijke contacten, wat geheel uitmuntend is, en wens ik mij ook geen man voor een veelvuldiger relatie.
Vandaag wordt er gerommeld in huis, met af en toe schaatsen op de achtergrond, terwijl de Vroege Vogels en Vrije Geluiden de ochtend begeleiden.
Weer een lekker dagje voor me.

6 opmerkingen:

  1. Na Vroege Vogels schakelen we heerlijk over naar de Sandwich op 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor die mannen,dat jij kunt luisteren en mogelijk helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja, "gerommeld"... ;-)

    Geniet van het leven, en deel dat geluk ook nog eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk toch, beetje belangstelling van de andere kant?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker weer voor je! Je geniet van alles, zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen