Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 13 december 2016

Alweer mannen...

Gisteren waren het er twee, Wandelbuum, die even de laatste stand over zijn vrijwillige Leger werk wilde delen en Broer G die eens lekker kwam bijpraten, oo hij had wat op zijn hart.
Evengoed wat waswerkzaamheden, afwas en opruim geklaard.
Vanmorgen met hulp M wat mouwen opstropen en dan zien we verder wel.
Voel me blessed, want veel goede lieden op mijn pad en alles stroomt. Panta Rhei......


2 opmerkingen:

  1. Men weet een luisterend oor te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot goed iemand die echt luistert.liefs Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen