Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 19 november 2016

Vrolijk

Het regent pijpestelen, het is echt guur weer. En toch ben ik heel vrolijk. Ik sliep als een rosarium na een paar mindere nachten wegens buikonrust( de colitis was aan het rommelen). Het eetpatroon er op ingesteld en cbd-olie kalmeerde de zaak en weer was ik mijn eigen arts. Deze week  ook een vrachtje spullen het huis uit en ik deed voldoende boodschapjes om niet  de deur uit te hoeven. Ik ontving goede berichten van de wandelbuum, broerlief en  I kwamen gezellig langs en de zwerver kwam even zijn hart luchten. Kortom een weekje dat ondanks gedoe met ingewanden, elektra en lift, best prettig verliep. Nu weekend en ik v
cocoon er op los. soeppie, kranten, katjes, opruimen... ik ben innig tevree.
Negativiteit volop in de wereld, maar ik ben net een kat, ik zoek dat ene plekje zonlicht om er heerlijk  te genotteren.

1 opmerking: