maandag 28 november 2016

Volgend Hoofdstuk

Na het grote boomgebeuren van zaterdag jl en een uitrustende zondag, weer met nieuwe moed beginnen aan een volgende week. Vandaag een invallende hulp ipv vaste rots M, die een weekje vrij heeft. Hou me maar een beetje koest, want ben best nog erg moe.
De wandelbuum, die nog erg opgaat in het Leger-des-Heils gebeuren, komt vaak even langs. Hij heeft weer iemand die hij een beetje onder de hoede neemt, uit het jongerenopvang-deel van waar hij nu vrijwilligt. Het stokje wordt zo doorgegeven. Maar wat zijn er veel mensen met een slechte jeugd en trauma's, mensen die veel capaciteiten hebben, maar zo geknoeid zijn dat ze al een groot deel van hun leven kwijt zijn voor ze goed en wel begonnen waren en  die er misschien nooit bovenop komen.
Ik moet deze week nog wat voorbereidingen doen voor de Sint. Vier het zelf niet maar heb altijd een paar mensen die ik wat kadootje toedeel.
Dus kleinigheidjes kopen, inpakken en gedichtjes erbij, leuk om te doen.
Daar concentreer ik me maar op en doe verder gewoon wat kleine opruimdingen.

1 opmerking: