Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 22 november 2016

Vliegerdevlieg

Het is al eens eerder ( in dertig jaar een paar keer) voorgevallen en het raadsel is nooit opgelost; invasie van vette zwarte vliegen. Geen idee waar ze vandaan komen. Het lijkt erop dat er ergens een dode muis oid  de bron is, maar dan ws in tussenplafonds of in oude buizen van de oude in ongebruik zijnde vloerverwarming of gewoon onder de grond. Tja, alle logische plekken zijn al bekeken en in orde bevonden, dus het is een onbekende bron. Maar ik zit er maar mee en vind het erg onsmakelijk. Ik denk wel dat het hoogtepunt voorbij is. Maar voor alle zekerheid gaat hulp M alle ruimtes onder de kasten en andere verdachte plekken even goed stofzuigen en schoonmaken. Dat kan sowieso geen kwaad dus dat is dan een extra schoonmaak.
Verder geen dringende zaken vandaag. Gister geslaagd voor een verjaarskadootje voor een verwende man (een hele kunst altijd). Morgen geen I op visite en alleen de Odintas halen. En een paar knipselmappen leeg halen, want donderdag is het oud papier dag.
Zo heeft het leven zijn eigen agenda.

3 opmerkingen:

  1. Hadden wij in ons vorige huis ook. Mijn buren ook. In dit huis kruipen ze massaal in de kieren tussen de ramen en de vensters. Misschien is dat een plek om te checken als 'bron'. Fijn van je cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè bah, wat goor zeg.. hoop dat je er snel vanaf bent!

    BeantwoordenVerwijderen