Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 17 november 2016

Trek de knip

Broeder G kwam, zag en ging weer weg...... nee niet boos, maar constateerde dat een deel bedrading van het buitengebeuren vervangen en opnieuw geinstalleerd moet worden, wegens gebruik van niet waterdicht materiaal. Aangezien zijn Meniere net weer begon te mieteren, kan hij dat niet voor mij doen en moet er een installatiebedrijf ingeschakeld worden. Hij gaat daar voor zorgen.
Tja dat spul is in een ver verledenen, voordat ik het pand bewoonde, door een beun aangelegd en wist ik veel van de gevaren...... heeft nooit eerder iemand me verteld.
enfin inmiddels arriveerde ook I en ik liep nog in mijn nachtgoed omdat de lift nog geen teken van leven vertoonde. Toen I na een gezellige ochtend vertrok, was de lift nog in diepe rust en belde ik de liftservice. Gelukkig kwam redelijk snel een monteur, die het systeem weer aktiveerde (bij stroomonderbreking schakelt het zich uit) en nog een kleine reparatie verrichtte, zodat ik me weer aan kon kleden boven en daarna de bioboodschapjes kon doen.
Vandaag ga ik wat spullen naar de weggeefwinkel brengen en omdat dat niet ver van een mooi appiefiliaal ligt, meteen wat boodschapjes halen. Verder wassen en niks.
Even rust pakken na een rommelige dag gister.

1 opmerking:

  1. Best eng dat je dat allemaal niet wist, maar goed dat je het zelf geconstateerd hebt. Komt vast goed! Mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen