Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 27 november 2016

Tja.....

Gisterochtend, voor de kaalslag:
En vandaag erna:

Toen ik dacht dat het klaar was, gingen de mannen ongevraagd nog even door en werd de grote esdoorn wel erg karig... maar kan het er moeilijk weer aanplakken. Vertrouw er op dat de natuur veerkrachtig is.
Enfin, het is achter de rug en hier moeten we het mee doen. Het zal wel wennen.

3 opmerkingen:

  1. Hij lijkt nogal asymmetrisch, dat is wel jammer. Maar het komt vast wel goed volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil! Maar het groeit wel weer aan. Dat hebben wij helaas niet met de dode vlier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snoeien doet groeien! Maar inderdaad is de asymmetrie wel zonde.

    BeantwoordenVerwijderen