donderdag 24 november 2016

Leger

Vanmorgen 3 flinke dozen oud papier, een grote zak, 3 tassen vol oud papier en een stapel karton aan de weg gezet voor de oud-papier-ophalers. Dat ruimt op, zeg! En zo zie ik meteen wat ik allemaal het huis uitwerk, das niet mis.  Gisteren kwam ook het installatiebedrijf langs en de lift gaat een aparte groep krijgen, in de bijkeuken wordt wat veiliger draadmateriaal aangebracht en de aardeaansluiting gaat gecontroleerd worden. t Kost wat, maar is dan ook veiliger. Bij een klusbedrijfje ga ik afspraken maken voor diverse klussen, oa het waterdicht maken van het hokkie en de schilderbeurt van het huis volgend jaar, dan is dat ook maar in de planning vastgelegd. Kijk, daar spaarde ik nou voor, huisonderhoud en dergelijken. De bomendag kost ook wat, maar dan kan ik ws nog zorgeloos jaren verder.
Vandaag is de agenda verder leeg, en dat is bewust, want mezelf wat sparen voor zaterdag kan geen kwaad. Ga lekker wat tv gemist inhalen en lezen. Tevreden over het bereikte en in afwachting van wat de komende dagen gaan brengen.

1 opmerking: