Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 29 november 2016

Koesteren

Het is koud en ik heb behoefte aan koestering. Voor buiten alleen een bezoekje aan de grote Albert gepland, waar ik ook een paar Sintkadootjes hoop te scoren, naast aanvullingen voor de eigen proviciekast. Verder wil ik  ook badderen en  heerlijk bankhangen, gezien de lage accustand van mijn lijf.
Een lekker soeppie, wat gezond lekkers, en lezen en hangen maar, met een warme trui en sokken, dekentjes, kattenkruiken en een thermoskan heerlijke thee.
Ach je hebt van die dagen, dat een bed of bank het fijnste plekje is.
Andere zaken schorten we gewoon op.
In mijn hoofd heb ik gelukkig veel rust, al ruisen er vele plannen op de achtergrond. Maar dat is niet hinderlijk, het toont alleen dat eventuele terugkerende energie goed besteed zal worden.
En weet je, het mag allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Geniet maar heerlijk vandaag van je rust, het is je gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit gereageerd , terwijl ik je al heel lang volg en bewonder je manier hoe je omgaat met je fysieke beperkingen. Chapeau!
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En als je naar buiten kijkt,is er bij jou ook zo'n stralende winterzon?

    BeantwoordenVerwijderen