Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 26 november 2016

hak hak, zaag zaag

D-day, de bomenheren zijn gearriveerd en de buren nemen de honneurs waar. Ik bemoei me alleen met het kortwieken van de grote esdoorn en verder gaan ze hun gang maar. Ik geef het over.
Misschien moeten ze morgen ook nog door, maar ook dat zien we wel.
Vanmorgen dus mijn scoot voor het huis geparkeerd, omdat de garage als doorgang gebruikt gaat worden.
Het zal in elk geval een hele klus worden voor de mannen en hun helpers.

1 opmerking: