Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 6 november 2016

Glijden

Sinds een week is het heel rustig hier. Weinig aanloop en ook weinig avonturen. Ik ga niet veel op pad, alleen noodzakelijke boodschapjes. Het is fijn dat er weinig schokkends gebeurt, maar levert weinig bloginspiratie.
De dagen glijden relaxt voorbij en door de gordelroos heb ik ook niet veel puf om dingen te ondernemen. De uitslag trekt nog niet erg weg en de energie is beperkter dan mijn gemiddelde niveau en dat is al heel laag. Het lijkt een beetje een soort winterslaap.
Tot heel diepe gedachten leidt het ook al niet, dus wordt dit een saaaaaaaaai blogje.
Dus is het beter het hier bij te laten voor vandaag.

2 opmerkingen:

  1. Beter zo saai, dan opwinding door narigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je je rustig houdt! En eens een paar saaie dagen kan ook wel goed zijn voor een mens! Sterkte met die gordelroos..

    BeantwoordenVerwijderen