Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 4 november 2016

Friday

Lekker gebadderd, poëzie door de handen laten gaan en nu klaar voor de rest van de dag. Er staat nog een afwasje en er moet gewassen, thats it.
Mooi toch?
Geen schaatserij en geen plannen verder dus er kan een lekker relaxt weekend gevierd worden. Fijn om te weten dat de dijkzwerver+honden onderdak zijn. Alex , de stadsnomade, heeft zich weer teruggetrokken in een Helders bosschage en ziet er goed uit. De wandelbuum is zeer aktief bij het Leger des Heils en  lekker bezig na het droogvallen.
Rust alom.
Ik ben nogal huiselijk, niet ziek maar ook niet fit, veel irri gevoelens in nek en halsstreek, maar het ziet er redelijk uit en moet gewoon door het lichaam zelf (met hulp van mij in de vorm van oliën, voeding en supplementen) worden opgelost.  De katjes vinden het tof dat ik zoveel op de bank, op het schaap bivakkeer en er is voldoende afleiding in allerlei vorm. Nog even en de gordeliaanse lastpakkerij is ook weer verleden. Zoals altijd;  doorgaan en niet teveel omkijken.

2 opmerkingen:

  1. Grappig,dat jouw vele rusten toch nog voor anderen plezier oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker leven heet dat hè..
    Balen van de gordelroos maar je gaat er echt zo goed mee om! Hoop dat het snel over is.

    BeantwoordenVerwijderen