Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 23 november 2016

Fladder

Het grote onder de kasten offensief is gisteren goed gebeurd. Geen bron gevonden, dus ik vermoed dat het tussen het keukenplafond zit en daar kan je, zonder sloopwerkzaamheden, niet bij. Dus afwachten of alle vliegen gevlogen zijn en ik had gelijk, het ergste is voorbij. Af en toe komt er nog wel eens eentje in zicht, maar die zijn snel naar de vliegenhemel geholpen en het is niet meer zo brrrrr.
Vanmorgen maar lekker gestart met een was opzetten en een bad nemen. Op het programma staan nog een afwasje en mappen knipsels legen, dan is dat deel van de opruim klaar en kan het oud papier morgen mee met de ophalers. Vanmiddag een paar boodschapjes combineren met het ophalen van de Biogroenten en dan zijn er weer wat taken afgestreept.
Ondanks alles ga ik best goed. 
Yep een goed gevoel.

1 opmerking:

  1. Zouden die paar dagen met extra warm weer ook meewerken aan die explosie van vliegen(eitjes).

    BeantwoordenVerwijderen