dinsdag 8 november 2016

D-day

Of de wereld ten onder zal gaan aan domheid, zal vandaag blijken. Hil of Don. Niet dat ik dame Clinton in alle opzichten ideaal vind, verre van dat zelfs, maar ze is een vrouw, met redelijk wat verstand en ze is geen Trump, de grootste idioot ooit als kandidaat. Dat deze keuze er is, en niet tussen twee redelijke mensen, is al een teken aan de wand betreffende Amerika en de algehele staat van de democratie. Eng, heel erg eng.
Maar ik blijf er geen minuut extra voor op, het gebeurt, zoals het gaat en ik ben toch maar toeschouwer, al is heel Europa en de wereld zeer ongewild betrokken en zullen de gevolgen verstrekkend kunnen zijn.
Vanmorgen de volgende stap in het opruimproces, een doos waarin, naar ik dacht alleen losse spulllen zaten, bleek toch nog voor 3/4 gevuld met papier. Naar beneden om uit te zoeken en boven nu verder met de afdeling spiritueel in de boekenkasten.
M verschoont het bed en maakt boven schoon, terwijl ik, tussen het rusten door, was en afwas en kleine klusjes doe.
Het kleine gaat door, terwijl op het wereldtoneel een thriller van ongekende afmetingen wordt opgevoerd.
Tja, de katten slapen gewoon verder op hun respectievelijke mandjes en stoelen en ik doe wat noodzakelijk is. De hemel kan ook zomaar naar beneden vallen, daar doe je niks aan.

3 opmerkingen:

  1. Of de straat zakt weg, zoals in Japan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop,dat die griezel afgeserveerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het net zo eng als jij..
    Ik zou voor Hillary gaan, hoewel ik niet echt weet waar ze voor staat en wat ze voor ogen heeft met haar land. Die Trump kan echt niet...

    BeantwoordenVerwijderen