Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 16 oktober 2016

ZONdag

Het is een prachtige ochtend, mooie luchten bij zonsopgang en nu een stralend zonnetje. Op de radio Vroege Vogels met de verkiezing van het mooiste natuurboek voor de Jan Wolkersprijs. Heerlijk.
Gisteren kwamen de watervrager en de wandelbuum beiden weer langs en heb ik buum weer wat wijzer met Windows10 (al gebruik ik zelf het liefst Ubuntu, ben dus van alle markten thuis) gemaakt.
Maar vandaag liever geen bezoek, tenzij voor dringende zaken, en de dag voor mij alleen. Een doos knipsels uitzoeken, lezen, beetje vegen in de tuin. een afwasje en ik kom de dag prima door.
Ook mijn digi apparaten behoeven opruiming en fine-tuning, dus ik heb zat te prutsen.
Het kan een geweldig dagje worden. 

2 opmerkingen:

  1. En beschut even buiten zitten kan waarschijnlijk ook prima. Hier in Zeeland zonovergoten.

    BeantwoordenVerwijderen