Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 30 oktober 2016

Zet

Ja hoor, tot en met de Z is er gerangschikt met de literaire boeken. Zeer tevredenstellend want niets is hinderlijker om te weten dat je een bepaald boek hebt (en wil inkijken of lezen) en het niet te kunnen traceren. De helft van het plezier van een bibliotheek hebben is het kunnen vinden van wat je zoekt.
Vandaag verder geen klussen op de agenda, al kan er altijd in een kast(je)/la of doos gedoken worden.
Heerlijk om rustig naar het schaatsen te kunnen kijken en zien hoe groots de Svenman weer in vorm steekt. Die man is een fenomeen. Hij glundert nog steeds als het hem weer gelukt is zichzelf te verbeteren, dat maakt hem zo leuk en daardoor blijft hij sympathiek en menselijk.
Kortom het dreigt weer een heel fijne dag te worden.


3 opmerkingen:

  1. Hier in Zeeland is het heel warm en vrijwel windstil.
    Dat wordt vanmiddag genieten. Vriend heeft een stukje land en daar gaan we straks lekker zitten, koffie en gister gebakken appeltaart gaat mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat had ik ooit in de bieb. Het boek moest er zijn, maar stond niet op de juiste plaats. Dan kun je het wel vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen