Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 4 oktober 2016

Up and down

.Mijn energie niveau is een stukkie beter dan geruime tijd hiervoor. Dat is heul fijn, maar soms is de moeheid die op aktiviteiten volgt wel weer heel heftig, al blijf ik er minder in hangen. Het is lastig van te voren in te schatten en je planning er op aan te laten sluiten. Daar word ik wel eens heel zat van. Nooit onbezorgd dingen doen of onverwachte situaties goed kunnen opvangen. Mijn lontje is dan wel eens kort.  
Heel vervelend soms, maar geen remedie verandert dit. Na de hulp van vanmorgen en mijn aandeeltje in de bezigheden, lig ik om 15.00 uur nog uit te tuilen en heb er zomaar eens de pee over in dat het leven zo moeizaam kan zijn. Meestal heb ik daar niet zo'n last van, maar nu overvalt het me nogal. Als ik erover nadenk, besluit ik dat het niet erg is om eens down door te raken, het is eigenlijk een mirakel dat ik dat meestal niet ben, dus een beetje dippen mag ook wel eens.
Morgen beter!

5 opmerkingen:

  1. Dat mag je zeker zo ervaren, gewoon omdat wat je schrijft zo waar is. Het is een mirakel dat je dat meestal niet bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze gevoelens zijn er nu. Wie weet morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mss heb je hier wat aan... Is je magnesium gehalte wel op pijl? Probeer magnesium citraat 2x 200 mg per dag. In paar dagen voel je dat wel. Als je darmen ineens te soepel werken, dan slechts 1x per dag nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt, alleen al dat je vanzelf even echt down mag zijn, kan waarschijnlijk heel veel ruimte geven. Zo werkt dat bij mij tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen