woensdag 5 oktober 2016

sloompie

Vandaag ben ik in de slakmodus. Kon het bed haast niet gedag zeggen, heb nu alleen nog maar een snel bad genomen (met magnesiumvlokken) en ga zo een lekker soepje starten. Lieve vriendin A (die van de reflexzones) komt tussen de middag langs en daar verheug ik me op.
Verder hoeft er niet echt wat en dat is welkom. De  accu is nog niet opgeladen. Voel me als na een zware griep. 
Ben wel minder sjaggie dan gisterenmiddag, maar heb opstartproblemen en zou het liefst  alleen maar hangen.
Intussen is het prachtig herfstweer  en lokken de bossen, maar niet vandaag, ik ga wel een keertje.
Projekten in huis idem, laat maar voor nu.
Nu even op zoek naar het standje ' het leven is echt wel leuk'. 


1 opmerking:

  1. En soms is het leven niet leuk. Ook dat is gewoon de praktijk van alledag. Hoe minder je daartegen protesteert, hoe lichter het wordt (is mijn ervaring).

    BeantwoordenVerwijderen