Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 1 oktober 2016

Slik.....

Vandaag ontdekte ik dat het huis van overleden vriend D. te koop staat op Funda. voor een veel te hoge prijs naar mijn idee, maar het is mijn zaak niet. Het was toch wel weer een heftig moment om dit zo te zien. Volgende week komt ws de enige vriend die had had naar Den Helder, op familiebezoek en dan ook even naar mij om over D. te praten, waar hij behoefte aan heeft. Vind ook dat best lastig, maar ben het wel aan hem verplicht. Hoop dat dit voorlopig de laatste confrontaties zijn, want ondanks dat de gevoelens hieromtrent redelijk op rust zijn gekomen, is het nog een vers litteken.  Is nog maar drie maanden geleden.

1 opmerking: