Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 15 oktober 2016

Mannen

Gistermiddag kwamen de dijkzwerver en de wandelbuum tegelijk even binnen. Of er al verbetering in zicht is voor de dakloze, is onduidelijk. Er zijn mensen die misschien iets weten, maar dat zijn vraagtekens.
De wandelbuum laat koning alcohol voorlopig links liggen, ik ben benieuwd, want dat hij was teruggevallen had ik al lang door. It takes one to know one.......
Hij heeft wat pc-problemen en komt ws straks langs om wat tips te krijgen.
Enfin zo vloog de middag om.
Vandaag besloot ik niet naar de markt te gaan omdat er zat in huis is en te starten met een lekker badje. Een was kan ook zo opgehangen worden en er liggen kranten klaar ter lezing. Vervelen staat niet in mijn woordenboek.
De storm op FB is door het verwijderen van de berichten gedempt, maar de onverdraagzaamheid en haat van veel mensen staat nog op mijn netvlies, brrr. Laat ik me nou maar met mijn eigen positiviteit gelukkig zijn, dan komt het wel goed.
Het weekend brengt hopelijk herwonnen energie en rust in hoofd en lijf. Teveel reuring verteer ik niet zo goed.



3 opmerkingen:

  1. Vergeet morgen niet van de zon te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik blij dat ik geen facebook heb denk ik vaak! Ook nu weer, nu ik jouw bericht lees. Jij doet echt iets voor iemand, geen mooi-weerspelerij op facebook en dan zo behandeld worden! Dat W -kennelijk- geen lieverdje is hoeft jou niet te worden aangerekend. Bescherm jezelf inderdaad maar goed Vlasje, rust en je richten op positieve dingen helpen altijd! Veel liefs gaat van hier richting Den Helder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FB is soms echt niet leuk..
    En het moet toch fijn voelen als je mensen helpen kunt?
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen