Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 24 oktober 2016

Hebbes

Voel weer een beetje flow, dus vandaag maar even lekker los met allerlei achterstalligheden. Beneden van alles even nalopen op onopgeruimde  of verkeerd opgeborgen zaken, oude meuk die weg kan en zo .
Heb gewoon weer zin in van alles. Hoelang de energie strekt is nummer twee, maar hou ik wel goed in de gaten.
Hoorde dat de dijkzitter weer contact heeft met een oude vriend, waarschijnlijk niet de gezondste optie, maar zijn eigen keus. Hoop dat hij snel definitief een eigen plekje heeft.
Wandelbuum krijgt een nieuwe router/modem en kan dan ws ongestoord weer internet op en ik hoop deze week op een bezoekje van broer G, die al een poosje niet veel in the picture was.
Praatmaatje I heeft een drukke week, dus slaat even over en morgen is er weer een hoop te doen met hulp M en het extra uurtje.
De weken vliegen voorbij en zo komt de wintertijd weer in zicht en komt de retraite dichterbij.
Ook deze tijd van het jaar heeft zo zijn voordelen, ik hou wel van cocoonen en onder dekentjes lezen en lichtjes aan en warme soepjes en stoofpotjes.
De tijd en de niet-tijd zijn een fijn doolhof als je je laat verrassen. Ik hou van beiden.

1 opmerking:

  1. Lekker goed voor jezelf zorgen! Dan kom jij de donkere dagen wel door! :-)

    BeantwoordenVerwijderen