Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 31 oktober 2016

Gevaarlijke gek

Dat ik redelijk maf ben is alom bekend, maar ik ben echt gevaarlijk, het is nu officieel bevestigd. Ik heb gordelroos.
Was niet zo topfit dit weekend, maar had eerst niet door dat het geen verlengde buikgriep was, tot er rare pijnlijke blaasjes in mijn nek verschenen. Ik wist vrij snel  dat het gordelroos moest zijn, en omdat dat niet zonder gevaar is bij lage weerstandmensen op leeftijd, toch maar even naar de huisarts, die het vermoeden bevestigde en dat ik ws nog 10-14 dagen besmettelijk ben. Geen medicijnen maar wel even bloed laten prikken om te kijken of de buikloop geen tekorten heeft veroorzaakt. 
Nou ja dat weten we dan ook weer. Ben niet echt ziek, meer een tegen griep aan-gevoel en mijzelf in acht moeten nemen. What's new?



7 opmerkingen:

  1. Wat vervelend,een rot virus.Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte. Het kan heel pijnlijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè bah, wat naar. Dan kom ik de komende 14 dagen alleen maar digitaal langs :) Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht een stukje over Trump of Wilders te gaan lezen; blijkt het over jezelf te gaan :)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop voor je dat het meevalt! Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brrrr gordelroos moet heel pijnlijk zijn!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen