Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 26 september 2016

Ting, ting ting!

Regelmatig vallen er kwartjes soms een tijd niks maar dan opeens een hele handvol.
Vanmorgen was ik met mijn routine bezig, diginieuws lezen, oefeningen (heel , heel langzaam opbouwen), een kwartiertje rommelruimen boven en toen in bad. Nam de Ipad mee en zocht muziek op van mijn allerliefste artiest Robert Wyatt. Het nummer At last I'm free (eigenlijk van CHIC, maar oneindig veel mooier in Roberts kwetsbare versie) kwam langs, dat ik al honderden keren tot mijn plezier luisterde en opeens kwam de tekst binnen met een machtige TING


At last I am free
I can hardly see in front of me
I can hardly see in front of me
At last I am free
I can hardly see in front of me
I can hardly see in front of me


Wauw, dat is er een, Een belangrijke. Als je in het nu leeft ben je vrij.
Opeens herinnerde ik de periode dat ik net de diagnose overzag en had laten inzinken; er overviel me een enorme rust, een gevoel van Vrijheid,  van onmetelijke ruimte. 
Wat een prachtig begin van de dag!


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi. Ook dat je dat juist toen ervaarde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het zeker!
    Door mijn relatie met Jan, ook bipolair, verwacht ik ook steeds minder en leef veel meer bij de dag en dat voelt zo goed.
    Mooi nummer!!!

    BeantwoordenVerwijderen