Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 21 september 2016

petieterig SIMkaartje

Nadat broer G vertrok ben ik lekker gaan pielen met D's telefoon en had al snel door hoe het werkte zonder SIM. Uiteindelijk besloot ik de kaart van mijn prehistorie mobieltje over te zetten. Die was nog groot, er moest een stuk uitgeduwd worden en dan hou je een piepklein dingetje over. Bij het inzetten in de smartfoon sprong het weg..........Das rottig zoeken, zo'n minidingetje. Na de halve bank en omgeving omgekeerd en uitgekamd te hebben gaf ik het op voor dat moment. Er moest gekookt en simmetjes lopen niet vanzelf weg. Wat het huis neemt, geeft het ooit weer terug, zei mijn moeder altijd en ze had gelijk. Toen ik vanmorgen beneden kwam en de luxaflex opendeed, zag ik het gewoon op de grond liggen bij de salontafel, he...... Ik had hem via internet al opgewaardeerd tot een goedkoop abonnement nu met data, dus ik kan hem erin peuteren en ben opeens vrouw van de wereld, met smartfoon! Nog een hoesje en misschien een nieuwe batterij en ik kan er weer tegen!.
Wauwie, dank alsnog D.
Nu even thee maken voor praatmaatje I.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig hadden de katten hem niet opgegeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zeg ik ook altijd, dat het huis teruggeeft wat het zoekmaakt.
    En ja, soms zie je het opeens gewoon liggen. Welkom in de ´smarte´ wereld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je hem weer gevonden hebt, ze zijn inderdaad ontzettend klein!

    BeantwoordenVerwijderen