Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 12 september 2016

Oortjes

Vanmorgen dus eerst naar de audicien, die ik alleen maar kan melden meer dan blij te zijn met mijn oortjes nu. Als ik ze in doe kruip ik onder een stolp vandaan en het harde van sommige geluiden, die ik ontwend was, is door mijn brein weer op de juiste plek gezet, zodat het geluid dat met oortjes binnenkomt, weer heel natuurlijk is en zonder oortjes ben ik  duidelijk audiogehandicapt. Het kost aardig wat, maar je hebt er wel wat voor.
Aansluitend rijd ik een ritje en doe wat boodschapjes. Het is hier nu (nog) bewolkt, dus de temperatuur is zeer houdbaar voor niet-warmte minners zoals ik.
Wel besloten morgen de hulp alleen minimaal te laten verrichten wat onvermijdbaar is, wil haar ook ontzien. We halen het wel weer in, maar niet ten koste van.
Het leven is te kostbaar om moeilijk te doen.

1 opmerking: