Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 22 september 2016

Herfst

Vandaag is het zover, we nemen afscheid van de zomer. Die lijkt nog niet veel haast te hebben om plaats te maken voor de herfst, maar de natuur wijst wel de weg.
Prima, het najaar is ook een fijn seizoen, alle seizoenen hebben zo hun pluspunten.
Sinds gistermiddag ben ik een smartwoman met mijn nieuwe-oude- telefoontje. Best blits hoor, kocht er een paars hoesje voor en ben blij met dit georven gadget, iets dat een tastbare en fijne herinnering is zo.
Ik maakte een klein ritje na het prettige bezoek van I, en het ophalen van de Odin-tas, de dijk is en blijft een favoriet en zo bij de hand.
.De berichten uit Friesland zijn vrij goed; W ontzwerft steeds meer, hij is geknipt en geschoren en aardig uitgerust. .Al maak ik me geen illusies over zijn keuzes, die blijven slecht doordacht.
Vandaag oud papier en plastic afval aan de weg en ik wil mezelf ook detoxificeren met een uitgebreid magnesium bad. Mmmmmm we maken er weer een welverdiend fijn daggie van. Zie je wel dat ik een smartVlasje ben?

3 opmerkingen:

  1. Ik zei toch al "welkom in de smarte wereld" ;-)
    Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou ook zo'n mysterieus licht van die vage bewolking?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je plezier hebt van je erfstuk! Goed te lezen ook dat W. In Friesland "door de wasstraat" is gegaan en lekker bijkomt. Dat is een hoopvol begin, hij moet straks zelf weer verder, duimen maar dat t goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen