Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 11 september 2016

Doorzomeren.

Het is dat er volop spinnenwebben, verkleurend blad, bessen en ochtendnevel is, anders kon het zo begin augustus zijn. De afgelopen week was het heerlijk, nu dreigt zelfs een hittegolfje. Dat is dan wel weer wat overdreven, maar what can a poor (wo-)man do?
Ik ga maar zo soepel mogelijk mee met het gebodene.
Maandagochtend naar de audicien en dan komt de gevreesde dikke nota ervan ook weer in beeld. De voorzienigheid trad op, opeens krijg ik wel belasting terug, en wel een bedrag ter grootte van twee derde van mijn eigen aandeel in de gehoorapparaten.  Das nog eens goede timing!
Gister buum van D weer op bezoek, voor een vrij teruggetrokken mens is dat dan opmerkelijk. Hoorde dat het huis van D nu ontruimd is en er een schoonmaakbedrijf op los werd gelaten. Het zal wel snel in de verkoop komen. Voor mij nog steeds wat moeilijk, maar ik kan het wat beter loslaten, al rijd ik er met een grote boog omheen.
de Vuelta eindigt vandaag en ik ga een nieuwe week in.

1 opmerking:

  1. Ik wens je weer een fijne week.. Gewoon accepteren hè die hitte, dan heb je er het minste last van.

    BeantwoordenVerwijderen