Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 20 september 2016

Doenig

Vanmorgen begonnen met het extra hulpuurtje, verder met de boekenkasten.  Later afgewassen en opgeruimd terwijl M. met stoomreiniger en stofzuiger het pand onveilig maakte. Ook de watermeterstand opgenomen en doorgegeven. Vanmiddag eindelijk gebroerte G weer eens op de thee. Lang bijgebabbeld en hij heeft status D telefoon beoordeeld ; nieuw Sim kaartje er in en goed bruikbaar, nieuwe accu hoeft nog geen 20 euries te kosten, dus gewoon gebruiken. Mezelf eerst wegwijs maken kan via eigen wifi,  helemaal goed.
Werkzaam en gezellig daggie!
oOok ontving ik zomaar twee flesjes CBDolie, lief toch!

2 opmerkingen:

  1. Ha Vlasje, wat een bedrijvigheid bij jou thuis vanochtend! En s middags een gezellig bezoek, heerlijk hoor! Wij kijken nog steeds met veel plezier terug op het fijne weerzien van vorige week! Wat zaten we lekker op het terras aan de dijk! In de winter komen we je nog eens opzoeken hoor. Lieve groet, ook van Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn ook terug te lezen dat het goed gaat met W. en z'n honden, daar zijn we zo blij om! We hopen dat hij z'n leven weer beter op de rit krijgt, dat verdient hij echt.

    BeantwoordenVerwijderen