donderdag 4 augustus 2016

Werkzaamheid

Het nieuwe gespreksmaatje werd gisteren voorgesteld en I heeft veel gemeenschappelijke ideen en interesses, dus het lijkt veelbelovend. De kennismaking verliep geheel soepel.
Ook E kwam nog langs en aangezien ik toch het nodige huiswerk verrichte was ik aardig afgepeigerd. Als t goed is komt vanmiddag de thuishulpinvalster en dus hou ik me vanmorgen maar rustig, even een boodschapje en verder niet al te veel. Het was een druk weekje qua sociale contacten en opruimwerkzaamheden, dat is een beetje veel geweest voel ik.
Tijd voor rust, de orde en regelmaat zitten  wel aardig in de dagelijkse schema's, maar je kunt ook te enthousiast zijn.
De oortjes wennen steeds beter, voel me al onder een stolp zitten als ik ze niet in heb. Alsof ik van een schemerlampje naar een schijnwerperlamp ben overgeschakeld!
Geniet zoveel meer van muziek en natuur, maar ook gesprekken zijn weer helder, geen raraspelletje meer.
Kom maar dag, ik ontvang vandaag.

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat het allemaal meezit voor je. Dat je aan je oortjes snel gewend bent is wel logisch hè, er gaat een wereld voor je open.

    BeantwoordenVerwijderen