donderdag 11 augustus 2016

Vruchtbaar

Nieuw praatmaatje I is tot dusver een succes, fijne vrouw veel belangstellingen en ervaringen. We zijn aan elkaar gewaagd en de gesprekken bevredigend.
Das heel fijn, want kan mijn eieren nu wel kwijt. Dat kwam ik een beetje tekort, eigenlijk.
Een blog is wel fijn om wat gedachten te ordenen, maar toch heel anders. Op mijn blog komen vaak fijne en heel goede reakties, dus helemaal echoloos is het niet, maar oog in oog praten met iemand geeft een heel andere dimensie.
Verder niet veel gedaan, nog wat vermoeidheidspiekjes.
vandaag verwacht ik een pakket kattenvoer, dus thuis zijn wel prettig bovendien komt er iemand van de beeldzorg langs om te evalueren.
Vrijdag lijkt het weer een upje te beleven, in principe wil ik dan een kanorit maken en dan is het alweer weekend.Vrijdag wat schrijfmateriaal mee, misschien komt er wat emotie tot woorden, dat kan niet slecht zijn. Verder is mijn leven toch echt bezig goed op zijn plaats te vallen na alle roerigheden.
Blij en dankbaar daarvoor.

3 opmerkingen:

  1. Begrijp wat je bedoelt. Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn die goede gesprekken. Voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat het klikte, een op een gesprekken voeren is altijd fijn. En je hebt weer leuke plannetjes ook! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen