Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 26 augustus 2016

Verademing

Yes, de warmte is weg hier. Het is nu 20 graden en er staat een lekker westenwindje, bovendien is er veel bewolking. Voor vanmiddag staat er zelfs regen in de planning en weet je, dat is zo fijn! Door regen koelen ook alle stenen muren en de daken en het asfalt af en dan is het niet meer blakerend warm. O ja, gister was leefbaar, maar niet  echt lekker. Nu hebben we het hier aan de kust weer gehad en dat is voor mij alleen maar welkom. Even een bijkomdagje en dan zijn we er weer. Leven in plaats van overleven.
Gister kwam de man die zich bij mij, via een vraag-aanbod site, had aangemeld voor tuinklussen. Een heel aardige man uit Anna Paulowna, die het wel zei te zien zitten en die volgende week vrijdag komt.
 Zal dat een opruiming geven!
De aanhouder wint, de winnaar houdt aan. 

4 opmerkingen:

  1. Ineens krijg je van verschillende kanten hulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die hulp...
    En wat zul je gelukkig zijn als het allemaal gelukt is.
    Hier nog steeds heet hoor.. maar we doen het ermee, het is zo weer voorbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier regende het ook en nu is het een heerlijke KOELE zomeravond. Weg broeierigheid.

    BeantwoordenVerwijderen