dinsdag 16 augustus 2016

Stuk tuin terug!

Gisteren rommelde ik wat in de tuin en bedacht me dat ik mijn extra hulp uurtje met M in de tuin wilde besteden en dat was akkoord bij haar (hoort er eigenlijk niet bij, maar ja...) en nu is de hoek waar ik van de week in rommelde, vrijwel opgeruimd en weer gezellig om te zitten. Hier kun je in de namiddag nog heerlijk vertoeven.
Wat ben ik blij, in mijn eentje had ik nog een volle week mijn energie moeten gebruiken om dit te bereiken, wat nu in een uurtje is gebeurd!
Ik ruim nog steeds lekker op en het begint merkbaar te worden.
Rust en ruimte, nog steeds.
Nu ben ik door mijn accuvoorraad heen en moet op de oplader, terwijl mijn bed verschoond wordt en het huis verder schoongemaakt wordt. Wat een bevredigende uren!


4 opmerkingen:

  1. Moet je voorstellen,wat over een tijdje al die extra uurtjes hebben opgebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voor je..
    Vandaag ook eea in de tuin gErommeld, 2 boompjes weggehaald, Hortensia's flink water gegeven. Schuur opgeruimd, vuilcontainers gevuld met takken etc. Morgen die containers schonmaken. Ik snap wat je voelt, met iemand samen gaat het zo snel en is nog leuk ook.
    Fijne dag Vlasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat de site Flylady altijd al zegt: babysteps! Fijn gevoel he Vlasje.

    BeantwoordenVerwijderen