zaterdag 20 augustus 2016

Springtij voorbij

Het was dutten en tutten gisteren. Maar mijn eigen therapie heeft hier ook effect. De frequenties van de diriedruppelstoiletbezoeken is veranderd in  grotere plassen, minder vaak en zonder pijn. Ik ben weer warm en voel me een stuk meer bij de wekker. Ben blij dat ik een antibioticakuur lijk te kunnen ontlopen aangezien die weer niet prettig voor de darmen is.  Hoera! Niet overmoedig worden en gewoon kuur afmaken, dwz een paar dagen extra drinken, veel vit C en cranberry D-mannose, rust en warmte, maar een beetje fitter maakt het wat aangenamer om door te komen.
Er liggen kranten en ik vermaak me altijd wel.
Volgende week komt er ws een mannelijk persoon die wel wat in de tuin wil doen, dat zou mooi zijn.
Alles sal reg kom.......


2 opmerkingen: