Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 18 augustus 2016

Powerbank

Dat heb ik nodig; een powerbank om me overal en altijd op te laden zonder stopcontact.
Enfin vermaken doe ik me prima, gister alle taakjes toch verricht en heerlijk in de tuin gezeten en een kort ritje winkel+dijk.
Vandaag laat ik komen zoals t komt. Leg mezelf niks op. Beetje studderen, veel in de tuinstoel. Het leven is toch wel aangenaam in totaliteit.
Het voordeel is wel (ja ik ben nog steeds van de Johan Cruijfferige) dat je veel denkt over komende klussen en daardoor al een blauwdruk hebt liggen voor t moment van daadwerkelijke uitvoering. Dan werk je gericht en energiezuinig.
Verder merk ik dat inderdaad de onruststemmetjes vrijwel weg zijn en als ze zich toch even manifesteren ik ze makkelijk kan wegsturen. Het werkt dus nog steeds, mijn eigen therapeutische ingreep. We zijn half augustus al voorbij en het weer is perfect, niet te warm en veel zon. Mag voor mij nog wel even zo doorgaan. Maandje of twee.....

2 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat het beter met je gaat. Ik zit niet zoveel meer op blogspot, dus ik had qua lezen een boel in te halen, maar ik begrijp dat je een heftige periode achter de rug hebt. Wat goed dat je zelf een manier hebt gevonden om de onrust te lijf te gaan en zuinig om te gaan met je energie. Ja, ik hoop ook dat we nog lang mogen genieten van dit weer... Zo'n ouderwetse Indian Summer...

    BeantwoordenVerwijderen