maandag 15 augustus 2016

Gevolgen

Zaterdag een grote kanoroute gereden. Zondag gerommeld en opgeruimd en in de tuin hoek aan het onttroepen, en weer een rit, nu Huisduinen en de Grafelijksduinen visa versa. O wat een prachtzee toch in de namiddag. Blauwe lucht met veel wolken in alle kleuren groottes en variaties. De zee rook helder en was ook glashelder , maar naar Huisduinen toe, in het zilver van het zonlicht, was hij melkeriger en rook heftig en sterk. De duinen met patches paars, Konikpaarden, moerrunderen en glinsterende duinmeertjes, wat een genot. Dus wel genoten om zo maar te zeggen. Het leven voelt weer van mij en licht. Natuurlijk komt D wel eens in mijn gedachten maar hij is nu een natuurlijk klein deel van het gedachtendecor,  geen ongebreideld gedoe in mijn hoofd meer.
Ik heb weer lucht en licht en dat zet ik door in mijn handelen. Ik ruimde mijn tas op (is meteen een stuk lichter, want al die losse je zult het maar nodig hebben spulletjes, weg of in etui). De D-spulletjes hebben een eigen mandje gekregen en ik zocht zijn buuf op, met wie ik een prettig contact heb. Was ook goed. Yep ik heb er weer helemaal zin in!

1 opmerking: