vrijdag 5 augustus 2016

beetje in de cooldown

Wat was ik gisteren idioot moe, zeg. Ik kwam al niet zo fris het bed uit, maar de invalhulp is een zo'n  drukke vrouw, een lieverd hoor, maar erg aanwezig, dat ik na haar werkperiode geheel voor jaffa lag.
Kon niet eens in slaap komen, zo moe. Nu was de hele week al een beetje te aktief en de foto's van D's huis hakten er meer in dan ik verwacht had, dus emotioneel was er ook een bluts. Hoog tijd voor een relaxweekend.
Begonnen met een magnesium/lavendelbad en Zenthee een goed begin gemaakt .
Vanmiddag komt nicht E met de dingen die ze mij toegedacht heeft (Vooral fotospul) en dan kan ik het misschien nog meer parkeren.  Het is vandaag precies een maand dat de stekker eruit ging. Het is nog vers.
Verder een paar blanco agendadagen. De tuin en de lektuur wachten en de sapjes en smoothies en andere gezonde troepjes dringen om aandacht. Als ik zo moe raak, eet ik vooral makkelijk, wat niet zo gezond is als ik nodig heb, juist dan. Dus de weinige energie gaat vooral daar naar uit deze dagen.
Maandag hopelijk een geheel fruitig Vlasje.
Het is een herhaling van stappen, elke keer weer, maar zoals Lennon al zei, Life is whats happening while you are making other plans. En zo is het. Ik probeer flexibel te zijn, maar moet wel af en toe de rem aantrekken en de automatische begrenzer aanzetten. 
Prijs me gelukkig dat ik dat ook zomaar kan, even in de pauzestand gaan. Dat is ook luxe.

 

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig weet je zelf,wat het beste is nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Planningen komen in zoveel gevallen niet uit, daar moet je mee leren omgaan.. En dat kun jij heel goed! Jeetje alweer een maand geleden? De tijd vliegt wel hè pfff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat in de relaxstand gaan heb ik nog steeds niet onder de knie.
    Gelukkig wordt het weer beter en kunnen we weer buiten zitten, dat maakt het makkelijker. Binnen wil ik steeds wat doen.

    BeantwoordenVerwijderen