maandag 22 augustus 2016

Allerlaatste loodjes

Gisteren kwam nicht E even langs om wat rouwpost en andere dingetjes langs te brengen. De belangstellende koper is teruggedeinsd, dus vandaag wordt het huis van D leeggehaald door een bedrijf en kan het in de verkoop. Ik beantwoord de post en verder is het klaar, materieel gezien. Geestelijk afbouwen is al happening en dankzij mijn zelftherapie kan ik er weer nuchter naar kijken. Hopelijk is met deze laatste handelingen en de laatste aardse tastbare zaken (met het huis) nu ook veel afgesloten. Ik heb wat herinneringen in mijn hoofd en in de vorm van een paar spullen, vele cadeautjes door de jaren heen en foto's. Dat is genoeg.
De blaasontsteking lijkt geweken al zal ik de boel nog goed in de gaten houden de eerste tijd.
Op naar de nazomer en herfst zonder te veel ballast. 

2 opmerkingen:

  1. Een geluk,dat je zakelijk niets meer hoeft te regelen. Dat zou je therapie doorkruisen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rust weergekeerd, dat is belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen