Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 30 juli 2016

voortgang

Deze week al zes zakken kleding voor de wegdoe verzameld. Dat ruimt op!
De markt vanmorgen bezocht en daarna lekker dijk/duinen rit gemaakt.
Tevree over mijzelf want hou de ochtendoefeningen goed vol. Minder stijf, duidelijk.
Kijk daar doe je het voor!
De jonge bruinvis die gisteren de binnenwateren bij de haven bezocht is waarschijnlijk overleden, zag een dood exemplaar op de dijk liggen, waar de dierenambulance al bij geroepen was.
Ook wandelbuum kwam ik tegen en verder rook de zee weer uitbundig.
Was de zon present ondanks de imposante wolkenluchten.
Er zijn aardbeien en bosbessen en abrikozen en platte perziken op de fruitschaal, er is kaas en ik ben een gelukkig mens. Deed nog even het kerkhof aan, maar vond wel het graf, maar niet de aanwezigheid van vriend D. oortjes wennen steeds meer, de geluidsbelevenissen zijn rijk!
Bijna windstil, en de tuin lokt er is daar aardig wat te doen nog,  ik heb ook deze week al wat voortgang geboekt.
Nu ff lunchen en kranten lezen.  Weekend tenslotte. 


1 opmerking: