dinsdag 5 juli 2016

Vieze woordjes

Gisteren moest ik naar de audicien voor verdere hoortesten. O.a. moest ik naar een damesstem luisteren die op verschillende volumes woordjes zei en dat nazeggen. Vele ontgingen me of waren een gokkie, maar het woord KUT kwam voor mij duidelijk door. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek door het kabineraampje naar de tester, maar die keek gewoon voor zich uit, dus herhaalde ik braaf  KUT, en schoot in de lach en de meneer viel meteen ook zowat van zijn stoel van het lachen. We hebben de test netjes vervolgd, maar even later vertelde hij dat het om het woord PUT ging en dat ooit een meneer hetzelfde hoorde als ik en kwaad was weggelopen. Hilarisch.
Over een dag of veertien kan ik mijn oortjes ophalen voor een 2 maandse test. Duur grapje wordt het wel, maar ja.
Donderdagochtend bij de KNOarts ook een serie testjes en  de 17e de uitslag van officiële kant. Het is wel duidelijk dat mijn  gehoorverlies aanzienlijk is.
Vriend D. is nog steeds in Lala-land en de vooruitzichten grimmig. EEG was niet best.
Contact gelegd met nicht 2, die wel heel aardig reageerde, maar ook weinig band had met D.
Ziekenhuis is bezig met de contacten te leggen voor mentor en bewindvoerder.
Probeer mijn leven weer wat op te pakken, maar lekker gaat dat zeker niet. 

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me sterk dat ze vieze woorden gebruiken in die test. Ik moest echt lachen om je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardop gelachen. Zie je daar echt zitten en met een serieus gezicht dat woord opnoemen. Een soort van Toren C situatie.

    Even lachen in een k.u.t. situatie met je vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk verhaal van die test. Het aanstellen van een bewindvoerder geeft je hopelijk wat rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zou wel een heel progressieve gehoortest zijn.. :) Heb er erg om moeten lachen! Het blijft heftig, de situatie met vriend D. Het zal je maar toevallen, dat je vanwege een toevallige bloedband zo'n zware beslissing moet nemen...

    BeantwoordenVerwijderen