Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 25 juli 2016

Update

Er gaat inderdaad een wereld voor me open. Nu pas hoor ik de toetsen van mijn toetsenbord, bv. De wereld is vol herrie, helaas, maar ook zijn er massa's meer vogels in mijn tuin te horen dan ik ooit wist.
Het is wennen, niet aan de dingen op zich, voel ze nauwelijks zitten, maar de hoeveelheid geluiden die nu op me afkomt. Over 14 dagen controle, nu gewoon gebruiken en  er aan gewoon worden.  Fijn is dat ik geluid nu wel goed kan plaatsen, kijk niet meer verbaasd om me heen waar er welk geluid veroorzaakt  wordt. 
De tv kon meteen een aantal streepjes lager qua geluid en ik hoor weer details die ik vergeten was.
Wauw, dat is die bijna 900 euro eigen bijdrage wel waard. 

7 opmerkingen:

  1. Vooral natuurgeluiden beter kunnen horen moet heerlijk zijn. En maken de buren herrie, dan kun je die extra oren gewoon weer uit doen. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij ook veel veiliger als je erop uitgaat, je kunt nu tenminste auto,s, fietsers ed. ruim van tevoren horen aankomen. Gehoor verlies gaat geleidelijk, nu je in 1 keer weer alles fatsoenlijk kunt horen, gaat opnieuw een wereld voor je open.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Julia Lukas, ik woon in Saksen, Duitsland. Ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)}. Ben een alleenstaande moeder met twee kinderen het leven was een hel en ongemakkelijk voor mij na de dood van mijn man. Voor mij om te zorgen voor mijn kinderen te nemen moest ik op zoek naar een lening aan het opstarten van een bedrijf, omdat niemand bereid was om mij te helpen en ik besloten om te zoeken naar een lening kredietverstrekker online, maar helaas werd ik twee keer opgelicht uit diverse internationale lening kredietverstrekkers die beweerde kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van € 145,000.00Euro en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: {adrianfinancefirm@yahoo.com} of via websites van bedrijven: http: //adrianfinancefirm.bravesites.com /. Ik geloof dat hij zal je helpen, omdat hij een heleboel mensen over de hele wereld heeft geholpen, bedankt.

      Verwijderen
    2. SNEL en betaalbare lening die JONES leenfinanciering

      Hallo iedereen neem ik zal graag over de goedheid van God in mijn leven om te praten na zoveel maanden van het proberen om een ​​lening te krijgen op het internet en werd opgelicht de som van $ 1800 werd ik zo wanhopig bij het verkrijgen van een lening van een legit geldschieter online dan een vriend vertelde me dat er een legit lening bedrijf waar hij zijn lening snel en gemakkelijk zonder stress, zodat hij me voorgesteld aan een man genaamd Edward Jones Jr, dus ik een aanvraag voor een lening bedrag van ($ 60.000,00) met een lage rente zodat de lening werd goedgekeurd en gestort op mijn bankrekening, dat was hoe ik was in staat om mijn lening te krijgen en ik was in staat om mijn rekeningen te betalen. Ik ben het adviseren van een ieder die geïnteresseerd is in het verkrijgen van een lening snel en makkelijk te vriendelijk verzocht contact op te nemen via e-mail: {Jonesloanfinance@yahoo.com} of Tekst +1 (307) 241-3712 of ga naar daar pagina op jonesloans.bravesites.com zo goed, dus dank als je leest het grootste getuigenis van mijn leven en dank aan de almachtige God voor zijn goedheid op mijn leven.

       Lindsey Tyler

      Verwijderen
  3. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com)

    Hallo allemaal, Mijn naam is Julia Lukas, ik woon in Saksen, Duitsland. Ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)}. Ben een alleenstaande moeder met twee kinderen het leven was een hel en ongemakkelijk voor mij na de dood van mijn man. Voor mij om te zorgen voor mijn kinderen te nemen moest ik op zoek naar een lening aan het opstarten van een bedrijf, omdat niemand bereid was om mij te helpen en ik besloten om te zoeken naar een lening kredietverstrekker online, maar helaas werd ik twee keer opgelicht uit diverse internationale lening kredietverstrekkers die beweerde kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van € 145,000.00Euro en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: {adrianfinancefirm@yahoo.com} of via websites van bedrijven: http: //adrianfinancefirm.bravesites.com /. Ik geloof dat hij zal je helpen, omdat hij een heleboel mensen over de hele wereld heeft geholpen, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SNEL en betaalbare lening die JONES leenfinanciering

    Hallo iedereen neem ik zal graag over de goedheid van God in mijn leven om te praten na zoveel maanden van het proberen om een ​​lening te krijgen op het internet en werd opgelicht de som van $ 1800 werd ik zo wanhopig bij het verkrijgen van een lening van een legit geldschieter online dan een vriend vertelde me dat er een legit lening bedrijf waar hij zijn lening snel en gemakkelijk zonder stress, zodat hij me voorgesteld aan een man genaamd Edward Jones Jr, dus ik een aanvraag voor een lening bedrag van ($ 60.000,00) met een lage rente zodat de lening werd goedgekeurd en gestort op mijn bankrekening, dat was hoe ik was in staat om mijn lening te krijgen en ik was in staat om mijn rekeningen te betalen. Ik ben het adviseren van een ieder die geïnteresseerd is in het verkrijgen van een lening snel en makkelijk te vriendelijk verzocht contact op te nemen via e-mail: {Jonesloanfinance@yahoo.com} of Tekst +1 (307) 241-3712 of ga naar daar pagina op jonesloans.bravesites.com zo goed, dus dank als je leest het grootste getuigenis van mijn leven en dank aan de almachtige God voor zijn goedheid op mijn leven.

     Lindsey Tyler

    BeantwoordenVerwijderen