Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 18 juli 2016

Kanogek

Nou ja, niet in zo'n wankel bootje de blaren in je handen roeien, maar de route en dan vooral het fietspad is toch een blijvende hit voor mij. Gisteren besloot ik hem te rijden omdat het zo heerlijk was buiten en ik na een rondje dijk en duin, er nog geen genoeg van kon krijgen en vanmorgen reed ik hem weer en geen greintje verveling of er genoeg van krijgen, ik zou zo hele dagen kunnen doorbrengen.
Vanmorgen begon met een bezoek aan de Orenheer, die zei dat ik echt voor gehoorapparaten moet gaan, want ik zit ruim in het hulpmiddelen gebied. Voor maandag as heb ik al een afspraak met de audicien, dus gaan met die banaan.
Het ziekenhuis ligt vlak bij Huisduinen en daar ligt dan weer de duinstrook geheel bereidwillig voor je uitgestrekt. En die sluit weer aan op de kanoroute naar Den Helder. Genoten!!! En vriend D hield aardig zijn snater. Dat is echt ontspannen.
Toen ik terugreed ben ik even bij huis gestopt (toilet! en bramen/kersenhanden wassen) en ben de Juttersmarkt overgereden. Niets gekocht, maar gewoon kijken en lol hebben om kinderen op kleedjes met hun pokemoncollecties, volwassenen die er zomers uitzagen en volop van ijs en vis genoten, de bonte uitstallingen die bij zo'n braderie horen.
Nu thuis en toe aan een hapje en even uitrusten. Dit is beter dan vakantie in een tentje of camper met zo'n akelig campingtoiletje, gewoon de gemakken van eigen huis en bed, en toch zon en wind en geur en kleur opdoen.
Wauw,  geluksvogel zijn zit in je kop.


3 opmerkingen:

  1. Je boft dat je in zo,n prachtige omgeving woont, fijn dat je er ook zo van geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer een inspiratie Vlasje. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen