Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 8 juli 2016

Geen neerslag verwacht

Zei buienradar vanmorgen, pas in de middag een bui.
Nu ik zit hier als een verzopen hondje weer thuis, na een jacht op een vlooienkam en een rubberen bezem. Gelukkig uiteindelijk geslaagd, bij de laatste winkels die ik probeerde. Die bezem is ter vervanging v an een oudje van een jaar 0f 15, die hier tot grote tevredenheid werd gebruit, ook als dweilstok en ook de specifieke vlooienkam  is na mijn levenslange taak als kattenontvlooister de beste in het gebruik bevonden.
Brr niet fijn  zo nat. Ik had dus vol vertrouwen geen jas of plu mee.
Om 1 uur komt nicht 1 langs om over de afwikkeling te praten.
Ben er eigenlijk ook wel erg zat  van om steeds met D. bezig te moeten zijn, maar hopelijk is dit een staartje, niet meer.
Verdriet volop, vooral om het trieste van zijn leven, maar ook noodzaak tot afstand. Hij heeft al zo lang een rol gespeeld in mijn leven en zeker niet altijd positief, dat ik graag wat zelfheling zou toepassen.
Een grappig detail; toen ik langs een uitvaartcentrum reed, stond daar een auto geparkeerd met het opschrift; Altijd IJskoud.
Cynisch grapje van mij, maar ook dat is wel eens nodig. 

3 opmerkingen:

  1. Ooit gezien bij een ziekenhuis. Van die borden die wijzen wat waar is. Bovenste bord mortuarium. Pal daaronder een bord met afgifte goederen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien vanochtend nog een klein ritje? De natuur is goed bij verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen