zaterdag 23 juli 2016

Boten, trucks en vast nog meer

Dit weekend komen  Clippers Den Helder opsieren en is er tegelijk een rolling foodtrucksfestijn. Zal wel idioot druk worden maar misschien ga ik toch een kijkje nemen.
De Tour nadert zijn einde en er kan altijd gewoon een stuk gereden worden.
Buuf was tevree met haar kadootje en ik ben vandaag vrijgesteld van opgeprikte vrouwen op visite.
Bij mij komen mensen gewoon langs of op bezoek, maar visite, nee, gelukkig niet....
Ook de markt is altijd een bezoekje waard, al is het maar vanwege vis, kaas en fruit.
Mijn poen is weer gestort dus ben ik niet bezig met portemonneebodems ofzo.
Niet dat ik het dan meteen op een uitgeven zet, maar er hoeft ook niet geschraapt te worden.
En weet je, ik ben nog steeds stinkend rijk met het leven in het algemeen en het mijne in het bijzonder.
Niet teveel CBD+-olie genomen, hoor, maar ik heb gewoon heel veel lol in mijn priktol.



2 opmerkingen: