zondag 5 juni 2016

Zonder zon dag

Het is hier grijs en bewolkt en 14 graden. Blij dat ik gisteren zo lekker gereden heb en genoten, vandaag huis en misschien komt de zon toch nog een beetje om de hoek en kan het in de tuin heerlijk zijn. Maakt niet uit, vermaken doe ik me altijd wel en de stemming lijdt er niet onder.
Het is rustig hier op de gracht en ik luister lekker naar Vroege Vogels en straks op tv naar de VPRO, vast zondagmorgenritueel, ondertussen wat opruimen en administratie, ook vaste prik. Ik hou zowel van vaste patronen als van deze af en toe stevig te doorbreken. Raar, maar het een is pas erg gewaardeerd, dankzij de andere mogelijkheid.
Bewust zijn van waar je mee bezig bent, schept ook ruimte voor veranderingen.

3 opmerkingen:

  1. Het mooie weer is eindelijk in Zeeland aangekomen, de rest van de dag zullen we wel buiten doorbrengen.

    Vroege vogels en daarna De Sandwich op radio 5 is ook vaste prik op zondagmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben me de laatste tijd bewust geworden van heel veel gewoonten zo zonder hond.

    BeantwoordenVerwijderen